annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Accu laadt niet meer op

profile.country.nl_NL.title
tdejong282
Bezoeker

Accu laadt niet meer op

Hallo,

Ik heb sinds 3 jaar een Sony A330 DSLR camera. De camera is over de afgelopen 3 jaar niet intensief gebruikt, maar is minimaal eens per 3 maanden gebruikt.

De laatste keer heb ik de batterij volledig opgeladen en heb ik wat foto's geschoten. Daarna is de camera een tijdje niet gebruikt. Vorige week pakte ik de camera weer om wat foto's te maken en ik zag dat de accu bijna leeg was (nog 1 van de 4 streepjes). Ik besloot om de accu op te laden, echter toen ik de accu in de lader drukte en deze in het stopcontact drukte, ging het lampje "Charge" enkel 5 seconden aan en daarna weer uit. Normaal blijft het lampje "Charge" branden totdat de accu vol zit. Ik heb de accu 24 uur in de lader gelaten terwijl het "charge" lampje uit was, helaas gaf de camera nog steeds Battery Exhausted aan. De accu laadt nu niet meer op, waardoor ik mijn camera niet meer kan gebruiken.

De accu heeft het verder altijd prima gedaan en ik heb nooit achteruitgang gemerkt in de capaciteit ervan. Hoe kan het dat deze na een maand inactiviteit opeens niet meer oplaadt? Of is dit een oplader probleem?

Ik heb mijn camera buiten Europa op een vliegveld gekocht en kan dus niet terug gaan naar de winkel van aankoop. Iemand suggesties?

Het betreft een Actiforce Infolithium H (NP-FH50)

Message was edited by: tdejong282

Message was edited by: tdejong282

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
kavdijk
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem en ik ben nu op vakantie, mr kan helaas niet meer filmen omdat de camera maar 5 sec wil opladen en dan stopt. Heeft iemand inmiddels al een oplossing? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn!