Deel jouw ervaring!
Hallo daar !
Sinds mijn Bravia 2015 gisteren is ge-updated naar v5.417 heb ik een vervelend probleem. Alleen 4K content wordt normaal afgespeeld. Overige content lijkt wel op een foto-negatief. Voorbeeldje adhv de previews op de Netflix app.
4K:
Niet-4K:
Ik kan me amper voorstellen dat ik de enige ben met dit issue. Misschien zie ik wel iets heel simpels over het hoofd. Als iemand een suggestie heeft waarmee dit op te lossen is, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Richard
Al geprobeerd om de app "gedwongen te stoppen" om daarna de "cache te wissen"?
Suc6 ermee,
73's
Ik heb al een aantal keer de factory reset uitgevoerd. (Zelfs de 'forced' factory reset, door de aan/uit knop en volume-down in te drukken en dan de stekker in het contact te steken).
Dit issue heb ik trouwens niet alleen bij de Netflix app, maar ook bij de (Tele2) tv zenders en bij videos die ik vanaf een usb stick probeer af te spelen.
Bedoel niet de "factory reset" of de "powerreset".
De bedoelde mogelijke oplossing:
Home - Instellingen - apps.
suc6 ermee,
73's
O ja, dat heb ik ook geprobeerd. Helaas zonder resultaat.
Waar ik nog achter kwam is dat als ik in VLC app de hardware-acceleratie UIT zet, dat de videos op de usb stick WEL correct worden afgespeeld. (in de VLC app dus)
Bij mij gaat alles weer redelijk normaal draaien als de Realitie Creation uit word gezet.
Daarvoor ook alleen een hoop ellende met het beeld.
Maar dit komt mij heel bekend voor......
Groetjes Peter
Bij mij doet het nu niks meer.
De led gaat een paar seconden aan en dat is alles.
Zelfs forced reset laat het afweten.
Nu weet ik het ook niet meer.
Heb jij al iets meer gehoord van dit probleem?
Gr. Peter
Ik heb gebeld met Sony. Ben heel vriendelijk te woord gestaan, maar ze hadden helaas (nog) geen oplossing voor m'n probleem. Als ze meer wisten zouden ze mij dat laten weten.