Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds half januari een KD-43XF7596 Android TV. Vanaf het begin kan ik alleen MKV bestanden afspelen, maar ook dan zonder ondertitels. Ik heb inmiddels Oreo op het apparaat geinstalleerd in de hoop dat daarmee het probleem wordt opgelost, maar helaas het is alleen maar slechter geworden. Er wordt geen enkel MP4 bestand afgespeeld, ook niet de video's die ik met mijn Xperia Smartphone heb genomen. Voor Oreo werkte in ieder geval MKV nog en kon ik films vooraf converteren, helaas nu zonder ondertitels (ivm slechthorend). Ik vind het vreemd, dat dit niet lukt, op andere TV's is dit nooit een probleem. Herkenbaar? Oplosbaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met de update naar Oreo zijn er problemen met de video applicatie ontstaan, er wordt aan gewerkt om dit te herstellen. Het advies is op dit moment een andere (bijv. Kodi) applicatie te gebruiken.
suc6 ermee,
73's
Met de update naar Oreo zijn er problemen met de video applicatie ontstaan, er wordt aan gewerkt om dit te herstellen. Het advies is op dit moment een andere (bijv. Kodi) applicatie te gebruiken.
suc6 ermee,
73's