Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Ik heb een Sony KDL-42W805A, serienummer 6004805.
De situatie:
- met hdmi kabel heb ik wel beeld, geen geluid.
- met een scart kabel, heb ik wel geluid, geen beeld.
- het signaal van de PlayStation wordt niet ondersteund.
- het kastje van de kpn werkt wel goed (op ander beeldscherm gecheckt).
Ik heb reeds contact gehad met de klantenservice van Sony, maar dat heeft niet het gewenste effect.
Wie o wie kan mij helpen?
Hoe zouden wij je kunnen helpen? Een toverstok hebben we hier niet. Het enige wat we je kunnen adviseren is om de W805a ter reparatie aan te bieden.
suc6 ermee,
73's
Vind dit geen correcte reactie, reageer dan niet. Hier help je niemand mee.
Ik zou de tv eerst eens van de stroom afhalen en als dat niet helpt terugzetten naar fabrieksinstelling.
MvG Hans
Laten hopen voor de TS dat de stroom van de W805a eraf te halen helaas dan niet door Sony telefonisch is geadviseerd, zodat de TS wel degelijk iets aan jouw antwoord kan hebben.
Als er geen beeld is, hoe is het dan mogelijk om terug naar fabrieksinstellingen te gaan?
73's
Goedemiddag Hans,
Ik heb de stroom aan/uit gedaan en heb mijn TV naar fabrieksinstellingen teruggezet.
Het beeld door het wel bij mijn menu van de smart tv (YouTube), maar geeft geen beeld als ik schakel naar een HDMI uitgang.
Groet
Het menu van mijn Smart TV werkt nog wel, zelfs met geluid. Alleen als ik schakel naar een HDMI uitgang heb ik geen beeld.