Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Youtube voice assistant

profile.country.NL.title
Deltalex1972
Ontdekker

Youtube voice assistant

Ik heb een sony bravia KD-65AG9. 

Deze draait sinds een tijdje op Android 10.

Sindsdien werkt de voice assistant van de YouTube app niet meer.

Als ik op het microfoon icoontje druk verschijnt er rechts in de bovenhoek een pop up met 'Microphone active. Youtube accessed your microphone'

Ik heb alles al geprobeerd. Reset fabrieksinstellingen, reset van de YouTube app'. Reset van de fabrieksinstellingen, en niet gelijk inloggen met mijn google account. Taal op Engels gelaten eerst . Van alles uit de kast getrokken. Maar niks helpt . Overigens werkt de normale voice assistent wel ( microfoon icoontje op de afstandbediening) dus ik kan wel YouTube filmpjes vinden als ik deze functie via de afstandsbediening gebruik. Maar het microfoon icoontje in de YouTube app werkt niet meer sinds de Android 10 update.

Iemand tips.

Ja alle software is up to date. En als ik na een factory reset de oude versie van YouTube gebruik zit het zelfde probleem er in .

Help ( een verslaafde YouTube gebruiker)

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De microfoon op de afstandsbediening staat niet continue "Aan" i.v.m. besparing van de batterij, m.a.w. deze moet eerst aangezet worden voordat je "Youtube" een spraakopdracht kan geven.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Deltalex1972
Ontdekker

Beste,

Ik begrijp niet helemaal wat u bedoelt .

De Tv heeft ook een microfoon .

Dit heeft altijd gewerkt op mijn tv.

In alle andere apps die ik gebruik werkt het wel. Nlziet , het on screen toetsenbord etc. Alleen bij YouTube krijg ik een pop up. En werkt het niet 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heeft de YouTube app de machtiging voor de microfoon aan staan?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Deltalex1972
Ontdekker

Jazeker