annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar zijn mijn boeken?

profile.country.nl_NL.title
baryonyx
Bezoeker

Waar zijn mijn boeken?

Ik heb een partij boeken op mijn PRS 650 gezet (rtf en epub) maar de meeste zie ik niet terug op mijn scherm. Ik zie ze wel in de verkenner op de computer. Heeft iemand een oplossing?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Roelien1976
Bezoeker

Ditzelfde probleem had ik in het begin ook. Bij nalezen van de gebruiksaanwijzing bleek dat ik de boeken wel in de Reader Library had gezet, maar niet op de E-reader.

In de Reader Library moet je de boeken naar je E-reader slepen op het moment dat je je E-reader aan de computer hebt aangesloten. In de linkerkolom verschijnt dan een extra item, 'Reader', waar je je boeken naartoe kunt slepen.

Ik hoop dat deze tip je probleem oplost.

profile.country.nl_NL.title
baryonyx
Bezoeker

Helaa, dat lost het probleem niet op. Ik heb ze op de ereader gezet, een aantal van die boeken is wel te vinden, maar waar is de rest?

profile.country.nl_NL.title
Roelien1976
Bezoeker

Ik heb inmiddels 200 boeken op mijn E-reader staan, zonder een indeling in mappen. Als ik de E-reader opstart zie ik 3 boeken in beeld, ik kan alle boeken bekijken door op ' Alles zien'  te tikken. Ik krijg dan een pagina met 9 boeken en rechts een balk met het alfabet erin, zo kan ik bladeren in de boeken die erop staan.

Hoeveel boeken denk je op je E-reader te hebben en hoeveel staan er aangegeven in het opstartscherm?