annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

problemen met FZ38M

zanpaku
Bezoeker

problemen met FZ38M

hallo.
Ik heb een week of 2 geleden men laptop gekocht.
Ik ben er wel tevreden van, maar ik heb nog wat problemen.

Ik heb zo al wat zitten zoeken voor hem van vista naar xp te downgraden omdat dit gewoon makkelijker is om mee te werken.
Weten jullie soms een manier zonder een vista cd? Want ik heb dat niet.

En ik heb ook wat problemen met men internet.
Als ik met een gewone utp kabel verbind, gaat dit goed.
Maar als ik hem draadloos wil gebruiken, gaat dit niet !
Ik weet niet hoe het komt, maar hij vraagt: "Schakel de voorziening voor draadloos netwerkverkeer in".
Maar daar ligt het probleem ! Ik heb een muis dat op bluetooth werk, en deze werk wel als die schakelaar aan staat.
Dus weten jullie soms hoe dit op te lossen valt?

Bedankt,

Zanpaku

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Zanpaku

Ik heb zo al wat zitten zoeken voor hem van vista naar xp te downgraden omdat dit gewoon makkelijker is om mee te werken.
Weten jullie soms een manier zonder een vista cd? Want ik heb dat niet.

De enige manier is om een XP disc in de winkel te kopen en die te installeren. Hou er wel rekening mee dat je driver-problemen zou kunnen hebben en dat Sony geen ondersteuning biedt voor XP (enkel voor de Vista versie die er standaard opstaat).

En ik heb ook wat problemen met men internet.
Als ik met een gewone utp kabel verbind, gaat dit goed.
Maar als ik hem draadloos wil gebruiken, gaat dit niet !
Ik weet niet hoe het komt, maar hij vraagt: "Schakel de voorziening voor draadloos netwerkverkeer in".
Maar daar ligt het probleem ! Ik heb een muis dat op bluetooth werk, en deze werk wel als die schakelaar aan staat.

Ok, dus Bluetooth werkt, maar de draadloze WiFi connectie niet. Je bent er zeker van dat de schakelaar op on staat? Dan moet je even kijken of je een software hebt die Wireless Switcher heet (of iets in die aard, de naam varieert een beetje, het kan ook Smart Network of iets in die aard zijn). Normaal vind je een icoontje naast het uur. Kijk hier eens of Wireless LAN ingeschakeld is.
Kunnen er trouwens andere toestellen een verbinding maken met je draadloos netwerk, en is het netwerk beveiligd op een of andere manier?

Mvg

Gorecki