annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Productcode WORD 2007, vaio VGN-NR11M

femkie
Bezoeker

Productcode WORD 2007, vaio VGN-NR11M

hai,
op mijn net gekochte notebook staat automatisch Word 2007 geinstalleerd. Voor het blijvend kunnen blijven gebruiken van het programma moet je een productcode invoeren. Deze code heb ik echter niet bij mijn notebook gekregen. Ik heb alles nagekeken maar kan nergens iets vinden, geen licentieovereenomst of iets.. Er staat verder ook nergens dat de versie die ik hbe een demoversie is.. mmhh..

wie weet waar ik een productcode kan vinden of of ik nu het hele programma ergens vandaan moet halen..

thx,
Femke

4 ANTWOORDEN 4
Gizmoke
Bezoeker

hai, 
op mijn net gekochte notebook staat automatisch Word 2007 geinstalleerd. Voor het blijvend kunnen blijven gebruiken van het programma moet je een productcode invoeren. Deze code heb ik echter niet bij mijn notebook gekregen. Ik heb alles nagekeken maar kan nergens iets vinden, geen licentieovereenomst of iets.. Er staat verder ook nergens dat de versie die ik hbe een demoversie is.. mmhh..

wie weet waar ik een productcode kan vinden of of ik nu het hele programma ergens vandaan moet halen..

thx,
Femke


Volgens mij is er enkel een 60-dagen trial versie van Office 2007 meegeleverd en geïnstalleerd. Je ziet ook niet dat het een demoversie is. Het is de volledige versie die je voor 60 dagen kunt gebruiken.
Ik meen me te herinneren dat er wel ergens een knop is in het start menu om office te bestellen. Maar dit kan je eigenlijk overal.
Je gaat dus pas een code krijgen als je Office aanschaft. Deze is niet meegleverd en zal je dus ook nergens vinden.

Nu moet je de code niet ingeven en kan je gewoon op volgende klikken.

Pasta85
Bezoeker

hai, 
op mijn net gekochte notebook staat automatisch Word 2007 geinstalleerd. Voor het blijvend kunnen blijven gebruiken van het programma moet je een productcode invoeren. Deze code heb ik echter niet bij mijn notebook gekregen. Ik heb alles nagekeken maar kan nergens iets vinden, geen licentieovereenomst of iets.. Er staat verder ook nergens dat de versie die ik hbe een demoversie is.. mmhh..

wie weet waar ik een productcode kan vinden of of ik nu het hele programma ergens vandaan moet halen..

thx,
Femke


Volgens mij is er enkel een 60-dagen trial versie van Office 2007 meegeleverd en geïnstalleerd. Je ziet ook niet dat het een demoversie is. Het is de volledige versie die je voor 60 dagen kunt gebruiken.
Ik meen me te herinneren dat er wel ergens een knop is in het start menu om office te bestellen. Maar dit kan je eigenlijk overal.
Je gaat dus pas een code krijgen als je Office aanschaft. Deze is niet meegleverd en zal je dus ook nergens vinden.

Nu moet je de code niet ingeven en kan je gewoon op volgende klikken.


Hallo, volgens mij heb ik vandaag dezelfde laptop gekocht. Ik had ook dit probleem: je kunt dan namelijk maar 25 keer gebruik maken van office.

Als je op het icoon "Microsoft office - Demoversie voor 60 dagen" klikt, dan wordt er automatisch een code opgehaald en ingevoerd.

Groet Ronald

nmtensenrebecca
Bezoeker

HOI Femke
Ik heb in augustus dit jaar ook een vaio notebook gekocht, alleen een ander type nl.
VGN-BX295VP maar dan met microsoft office 2003, ik had wel een geldige produktcode,maar het systeem bleef aangeven dat mijn code ongeldig was,ik heb toevallig vandaag met sony gebeld,nu moet ik een hele nieuwe windows erop kopen, omdat blijkt dat ik een proefdemo had, wat mij ook niet is verteld bij de aankoop.:smileydevil: Ik vind dit zo schofterig. Hoop dat het voor jou anders uitpakt.
Groetjes Nanda.

profile.country.en_GB.title
roputze
Bezoeker

hai, 
op mijn net gekochte notebook staat automatisch Word 2007 geinstalleerd. Voor het blijvend kunnen blijven gebruiken van het programma moet je een productcode invoeren. Deze code heb ik echter niet bij mijn notebook gekregen. Ik heb alles nagekeken maar kan nergens iets vinden, geen licentieovereenomst of iets.. Er staat verder ook nergens dat de versie die ik hbe een demoversie is.. mmhh..

wie weet waar ik een productcode kan vinden of of ik nu het hele programma ergens vandaan moet halen..

thx,
Femke


Volgens mij is er enkel een 60-dagen trial versie van Office 2007 meegeleverd en geïnstalleerd. Je ziet ook niet dat het een demoversie is. Het is de volledige versie die je voor 60 dagen kunt gebruiken.
Ik meen me te herinneren dat er wel ergens een knop is in het start menu om office te bestellen. Maar dit kan je eigenlijk overal.
Je gaat dus pas een code krijgen als je Office aanschaft. Deze is niet meegleverd en zal je dus ook nergens vinden.

Nu moet je de code niet ingeven en kan je gewoon op volgende klikken.



Office 2007 kost wel zo een 200 eurokes zulle !

Je kan ook "Open Office" downloaden , dat is gratis !

http://nl.openoffice.org/
http://nl.openoffice.org/