annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio sve1713t1eb.be1 valt uit.

beats.
Ontdekker

Sony Vaio sve1713t1eb.be1 valt uit.

beste forum leden,

 

Ik heb op 15/06/2013 een sony vaio sve1713t1eb.be1 gekocht bij krefel.

Na 3 maanden gebruik merkte ik steeds op als de laptop op accu was en ik hem wilde verplaatsen hij uitviel toen nog 1 of 2 keer per maand. Ik vond dit niet normaal en heb hem binnen gedaan bij krefel (laptop kwijt voor 3 weken). Laptop terug in het bezit lijkt het alleen maar erger te zijn laptop valt bijna bij elke verplaatsing beweging uit als hij op accu werkt. Laptop terug binnen gedaan (weer 3 weken kwijt) krijg ik de laptop terug is het probleem nog steeds niet opgelost... Ik leg er mij bij neer en gerbuik mijn laptop voortaan als desktop pc op 1 plaats.

Nu ik de laptop steeds meer moet gebruiken voor presentaties en de laptop ook moet mee nemen voor school kan ik het mij niet permiteren dat hij uitvalt als ik bezig ben met een pp of iets andenders... Nu heb ik geen zin om de laptop weer 3 weken voor niks kwijt te zijn en vraag ik hier hulp, hebben jullie een oplossing? Wat kan ik het beste doen ? Is dit een probleem die vaker voor komt ?

Ook heb ik al een paar keer mee gemaakt dat de laptop midden in de nacht uit slaapstand ontwaakt en dat de muziek of de film die op pauze is gezet gwn verder begin te spelen (Dit is geen pretje als je om 3 uur ineens wordt gewekt door harde mueizk).

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helepen.

Alvast bedankt

Mvg beats.

 

Ps; als jullie nog iets meer moeten weten over de laptop vraag gerust.

0 ANTWOORDEN 0