annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio hersteldisks maken

Felicita.93
Bezoeker

Vaio hersteldisks maken

Hallo , ik heb nu al een week of 2 de Sony vaio VGN-CS21S laptop in huis & hij werkt prima :smileygrin:! Nu gisteren probeerde ik de hersteldisks te maken voor mn laptop, de eerste dvd-r werd vlot aangemaakt maar bij de 2e stopt het proces bij 59% en komt de foutmelding ; 'please insert disc again.detection failed' erop.
Het is echt heel vervelend, want zo heb ik al zeker 5cd's kunnen weggooien omdat ze niet meer bruikbaar zijn & is heb ik mijn hersteldisks nog altijd niet kunnen afmaken.:smileysad:

Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt !

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Felicita.93,

welke schijfjes gebruik je? Het is aan te raden om media van goede kwaliteit te gebruiken voor je hersteldisks, bvb Sony, Verbatim, ...

Heb je ook alle updates gedaan die op VAIO-Link beschikbaar zijn voor jouw toestel?

Gorecki

Felicita.93
Bezoeker

Hi Felicita.93,

welke schijfjes gebruik je? Het is aan te raden om media van goede kwaliteit te gebruiken voor je hersteldisks, bvb Sony, Verbatim, ...

Heb je ook alle updates gedaan die op VAIO-Link beschikbaar zijn voor jouw toestel?

Gorecki

Ik gebruik DVD-R schijfjes (zoals aanbevolen stond) maar er het loopt telkens weer mis wanneer ik met de 2e hersteldisk bezig ben.De disks zijn ook niet vol ofzo , ze zijn pas nieuw gekocht.Heb de automatische updates op mijn laptop gedaan maar verder niets.

toch al bedankt voor je antwoord :slight_smile: