annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar blijft die Spiderman 3 film ???

NYG
Bezoeker

Waar blijft die Spiderman 3 film ???

heey allemaal ik heb nu om precies te zijn 30 dagen mijn fz21m en ik heb me meteen geregistreerd maar die film is nog steeds niet aangekomen terwijl die binnen 28 dagen automatisch naar me gestuurd zou worden. Hoe zit dit nou? Moet ik ze nu gaan bellen?
zo ja welk nummer moet ik dan bellen

11 ANTWOORDEN 11
Gizmoke
Bezoeker

Idem hier.

Heb me gelijk geregistreerd. Zowel bij club vaio als bij de servicedienst, maar heb nog niets gehoord of gezien van de spiderman 3 film.

Ik vond het ook raar dat er bij het registreren niets van vermeld werd.

Het enige wat ik nu al van de film gezien heb is de sticker op de doos.

Als je iets meer weet, laat het me dan maar weten

mvg

Steffen

profile.country.en_GB.title
tweety2b
Ex Commander (Was always on)

Hi,

Gelieve mij een emailtje te sturen met jullie gegevens en dan zet ik daar direct iemand op.

email: clubvaio@eu.sony.com

Dank,
Nico

Nico Henderijckx
(ex-Sony employee - fanboy forever)
Gizmoke
Bezoeker

Sony heeft zelf contact met me opgenomen en ik zou de film deze week moeten binnen krijgen.

Er waren waarschijnlijk door de grote bestellingen van deze film vertragingen opgelopen. Dit zou wel inorde moeten komen.

Gizmoke
Bezoeker

Deze week waarin hij zou toekomen is voorbij en ik heb de film nog steeds niets ontvangen.

Ik heb het gevoel dat het daar niet zo vlot loopt.

NYG
Bezoeker

Weet iemand toevallig het nummer waar ik naar moet bellen voor dit soort zaken dan kan ik het zelf oplossen anders zeg ze maar dat ze me maar naar dit nummer moeten bellen
043-3256515

Vicgandalf
Bezoeker

Ik heb na een dikke maand ook nog steeds niets ontvangen :thinking: ....komt ie überhaupt nog wel ???

Giso01
Bezoeker

Heb hem ook nog steeds niet ontvangen.
Heb al 4 mailtjes naar clubvaio@eu.sony.com gestuurd,zoals 'Nico' zei hiervoor maar er is nog steeds niet op gereageerd....

arjanvdw
Bezoeker

Ik heb ondertussen ook al 2 keer gemaild naar het bovenstaande email adres, maar tot op heden ook nog niets ontvangen.

Groeten,

arjan

Gizmoke
Bezoeker

Ik heb hem vandaag ontvangen ... het pakje kwam uit zwitserland!!

Lol, eerst speelde hij niet af, heb hem aan de hand van powerDVD ultra wel aan de praat gekregen. De bijgeleverde windvd voor blu-ray werkt dus niet.