annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Windows 8 en Vaio laptop gaan (nog) niet samen, wie weet drivers?

Fynshoved
Nieuw

Windows 8 en Vaio laptop gaan (nog) niet samen, wie weet drivers?

Hallo,

Ik heb me aangemeld hier opmdat ik al een tijdje op zoek ben naar drivers voor mijn Vaio laptop.

 

Ik heb een Vaio VPCCB2C5E laptop.

Door een crash moest ik onlangs alles opnieuw installeren en omdat het niet lukte om hem terug te zetten naar de oorspronkelijke Windows7 (ik had geen dvd en frabrieksinstellingen mislukte), heb ik Windows 8 aangeschaft.

 

Op zich werkt dit prima, maar ik mis nu heel veel functies van de laptop, o.a. functies van de FN-knoppen, de assist knoppen (VAIO-WEB-ASSIST), toetstenbord verlichting en voor mij het belangrijkste: de touchpad. Het scrollen werkt niet meer.

 

Nu heb ik al contact gezocht met Sony zelf, maar dan krijg ik steeds een standaard antwoord. Ze kunnen me niet helpen.

Ik wil alleen maar weten of er drivers zijn voor mijn laptop. Ik krijg zelfs geen antwoord op de vraag welke onderdelen er in de laptop zitten, zodat ik zelf gericht op zoek kan gaan.

Ik kan nl op de laptop zelf, maar ook in het systeem geen productnamen/typenummers vinden.

 

Is er iemand die weet OF er drivers zijn voor Windows 8 én vooral waar ik die dan kan vinden....Zodat ik mijn laptop weer volledig kan gebruiken als voorheen....

 

Alvast bedankt...

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Fynshoved,

 

Heb iets gelijkaardig meegemaakt, ik heb mijn antwoorden hier gevonden (kijk ook op de andere pagina's van de link): 

 

http://community.sony.com/t5/Windows-8/Windows-8-Upgrade-FN-Keys-and-Stamina-Speed-switch/td-p/37513...

 

Bij mij werken de Fn knoppen en dergelijke terug normaal met windows 8!

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training