annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WinDVD speelt niets af

henkkl
Bezoeker

WinDVD speelt niets af

Hallo,
sinds een paar maanden de eigenaar van een VGN AR51J. Bij aanschaf heb ik Vista Business als OS geinstalleerd. Na deze installatie is er van alles mis gegaan. Het meeste is opgelost, het enige wat er nu nog aan schort is dat het (volgens mij) bijgeleverde InterVideo WinDVD niet werkt. Ik heb de laatste versie van hun website gedownload en geinstalleerd maar om de een of andere reden werkt dit niet.
Helaas staat er op de VAIO site nog geen "vooraf geinstalleerde software" voor mijn type computer.
Via Windows Media Player kan ik wel DVD's afspelen maar geen BlueRays.
Kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
adarymas
Nieuw

Inderdaad,

Ik ben met deze jongen helemaal eens. Ik heb nu Vista Ultimate, eerst had ik vista premium maar als nog... mijn laptop speelde geen Blue Rays af. Hij ziet de blueray disc wel. Ook de bestanden. Maar hij speelt Spiderman 3 niet af. Helaas.

rremme
Bezoeker

Ik had hetzelfde probleem met WinDVD met zogenaamde blue ray ondersteuning. Ik kreeg de melding dat de schijf een verkeerde regio code had ofzo. Ik heb toen cyberlink powerdvd geinstalleerd en die deed het wel.

aadflapper
Bezoeker

Mijn AR51J speelt wel Spiderman3 af (bedankt Sony voor het opsturen) maar audio is niet lipsync. Beeld is halve sec. te laat. Weet iemand de oplossing? Groet Aad