annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem Android TV (menu) op Sony TV KD-55XF9005

profile.country.NL.title
ELI__010
Nieuw

Probleem Android TV (menu) op Sony TV KD-55XF9005

Sinds 2 weken heb ik problemen met mijn tv. Het lijkt erop dat het probleem in het Android TV menu zit.
Er verschijnen een soort van pixels en rare kleuren op mijn scherm als ik de tv aanzet. Dit ook als ik een app start zoals Netflix of Youtube. Als ik dan op Youtube een video aanklik, begint die ook met rare pixels en dergelijke, maar na een paar seconden is het beeld zuiver zoals het hoort. Dan start ik een app, zoals Youtube of Netflix en na een paar seconden is het scherm normaal en kan ik alles bekijken zoals voor dit probleem. problem-with-android-tv-on-sony-bravia-television-v0-8uzzqr3i9rod1.jpg problem-with-android-tv-on-sony-bravia-television-v0-97s4844i9rod1.jpg

Als ik het volume wil veranderen, verschijnt het probleem heel even alleen onderaan het scherm. problem-with-android-tv-on-sony-bravia-television-v0-k0qxms3i9rod1.jpg Ik heb al een soft en hard reset van de TV gedaan, maar dat werkte beide niet. Als ik mijn laptop via HDMI met de tv verbind, geen probleem en als ik in het Sony menu zit, ook geen problemen.
Ook geen problemen via HDMI met de Playstation 5. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
0 ANTWOORDEN 0