annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

draadloze verbinding BDV-N5200W en mijn Surround Amplifier TA-SA700WR werkt niet.

profile.country.NL.title
Frits1969
Ontdekker

draadloze verbinding BDV-N5200W en mijn Surround Amplifier TA-SA700WR werkt niet.

Hallo allemaal,

 

Ik heb een Blue Ray speler (BDV-N5200W) en een bijhorende Surround Amplifier (TA-SA700WR)  Ze staat 2m of 3m uit elkaar. Maar de Amplifier blijft langzaam groen knipperen en soms even dat hij zelfs rood wordt maar dan snel weer groen knipperen.
Ik heb gekeken in de handleiding en kom er niet uit. Want volgens mij doe ik precies wat er in de handleiding staat om het op te lossen.

Heeft er iemand een idee dat ik zou kunnen proberen?

 

Alvast bedankt,

Frits van Leeuwen

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Frits1969  schreef:

Heeft er iemand een idee dat ik zou kunnen proberen?


Wanneer u meerdere draadloze systemen gebruikt, zoals een draadloos LAN (Local Area Network), zijn de draadloze signalen mogelijk onstabiel.
Wanneer dit het geval is, kunt u de overdracht verbeteren door de volgende instelling bij [RF-kanaal] te wijzigen.
1 Selecteer [Draadloos-geluidverbinding] onder [Systeeminstellingen] (pagina 58).
2 Druk op V/v om [RF-kanaal] te selecteren en druk daarna op .
3 Druk op V/v om de gewenste instelling te selecteren en druk daarna op .
• [Auto]: kies normaal deze instelling. Het systeem selecteert automatisch het kanaal met een betere signaaloverdracht.
• [1], [2], [3]: het systeem verzendt geluid door het kanaal voor verzending vast te leggen.
Selecteer het kanaal met de beste signaaloverdracht.
• De overdracht kan worden verbeterd door het overdrachtskanaal (frequentie) te wijzigen van de andere draadloze systemen. Raadpleeg voor meer informatie de gebruiksaanwijzing van de andere draadloze systemen.
• U kunt deze instelling niet selecteren als [RF Band] is ingesteld op [Auto] (pagina 59).

 

Ondersteunings pagine N5200 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Frits1969
Ontdekker

Bedankt voor het antwoord, maar dit staat ook in de handleiding en het werkt niet. Of misschien doe ik iets niet goed. Maar geen idee wat dan.

Hoe weet ik welk kanaal het beste signaal geeft?

profile.country.NL.title
Frits1969
Ontdekker

Deze oplossing stond in de handleiding. Helaas had dat geen effect.
Hoe nu verder?
Ik heb ook geen idee welke frequentie de sterkste is en hoe ik dat kan
meten.
kan het ook zijn dat er ergens iets stuk is? En zo ja, hoe kom ik daar
achter?
Terug naar de verkoper heeft geen zin. de garantie is verlopen.
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je geprobeerd om je WiFi signaal een ander kanaal te geven? 

Kan zijn dat deze op een frequentie zit die stoort met het draadloze signaal. 

profile.country.NL.title
Frits1969
Ontdekker

Hartelijk dank voor het antwoord.

Ja, ik heb verschillende frequenties geprobeerd. Maar misschien dat ik te snel de conclusie trok dat het niet werkte.

Hoe lang duurt het voor ik zie dat het werkt?