annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update A200?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Mr.Paul
Nieuw

Firmware update A200?

De Sony A200 is inmiddels al een aantal jaren uit. Op de Sony site kan ik echter geen firmware updates vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat er in de afgelopen 4 jaar geen verbeterpunten zijn geweest.

Heeft iemand de link hiervoor? Of is er toch echt niets? :slight_frown:

Wel wordt op internet soms gesuggereerd dat de nieuwste update van de A700 (met o.a. een sterk verbeterde ruisreductie + verbeterde dynamic range) ook voor de A200 geschikt zou zijn. Een Google zoekopdracht lijkt dat te bevestigen, als ik word doorwezen naar een sony website onder het kopje A200, maar met een link naar de firmwareupdate van de A700...

Alvast dank voor jullie reacties.

Groet, Paul

Message was edited by: Mr.Paul

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er zijn geen firmwareupdates geweest voor de A200...ook niet voor diens broertjes de A300 en A350!

Om nog wat meer uit je camera te puren (ruisonderdrukking en meer dynamisch bereik) kan je in raw fotograferen en bewerken met lightroom of dergelijke.

Helaas geen firmwareupdate in elk geval!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.es_ES.title
mgmartins
Bezoeker

Nothing. As in Spain we say: ""

Message was edited by: -Tycho-

Last sentence removed as it contained strong expression of user discontent that might be offensive for other users.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er zijn geen firmwareupdates geweest voor de A200...ook niet voor diens broertjes de A300 en A350!

Om nog wat meer uit je camera te puren (ruisonderdrukking en meer dynamisch bereik) kan je in raw fotograferen en bewerken met lightroom of dergelijke.

Helaas geen firmwareupdate in elk geval!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training