annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth A2DP: WH-1000XM3 verbinden met KD-XF8505

OPGELOST
profile.country.NL.title
HugoKerstens
Ontdekker

Bluetooth A2DP: WH-1000XM3 verbinden met KD-XF8505

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn Sony WH-1000XM3 te verbinden met mijn nieuwe KD-49XF8505 TV. De koptelefoon verschijnt niet in het menu bij het koppelen. Beide ondersteunen het A2DP protocol. Het volgende heb ik al geprobeerd:

TV opnieuw opgestart

WH-1000XM3 met een ander nieuw apparaat verbinden in koppelingsmodus

TV met een ander nieuw bluetooth apparaat verbinden (toetsenbord).

Waar kan dit aan liggen?

Hugo

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HugoKerstens
Ontdekker

Na nog meerdere malen proberen verschijnt de koptelefoon nu wel in het menu, ik weet niet waar het eerst aan lag. Eventueel storing van andere bluetooth apparaten (telefoons), want ik was het enige persoon thuis toen het wel werkte. Mijn tv draait op Android 7.0, maar dat was dus niet het probleem. Bedankt voor je hulp en antwoorden!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het lijkt erop dat de XM3 nog niet in de koppelingsmodus staat.

Meer info

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HugoKerstens
Ontdekker

Ik heb de XM3 wel in de koppelingsmodus staan. Bij het aanzetten houd ik de knop 7 seconden ingedrukt, zodat de koptelefoon 'bluetooth pairing' zegt en het lampje gaat knipperen. De koppelingsmodus werkt wel, want ik kan wel met andere nieuwe apparaten koppelen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk overbodig, welke Android versie op de XF8505 wordt er op dit moment gebruikt?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HugoKerstens
Ontdekker

Na nog meerdere malen proberen verschijnt de koptelefoon nu wel in het menu, ik weet niet waar het eerst aan lag. Eventueel storing van andere bluetooth apparaten (telefoons), want ik was het enige persoon thuis toen het wel werkte. Mijn tv draait op Android 7.0, maar dat was dus niet het probleem. Bedankt voor je hulp en antwoorden!