Deel jouw ervaring!
Sinds enige tijd zijn de instellingen op tv gids niet helemaal beschikbaar
Met op de gids te drukken kun je b. v. Bij films op de cast /crew drukken en dan zie je o. a. De acteurs . Door op een acteur te gaan staan kon je tot voor kort verdere informatie over de acteur te weten komen maar sinds enige tijd is deze informatie niet meer beschikbaar. Ik heb een zogenaamd beperkt profiel, terwijl ik geen kinderslot o. i. dergelijks heb. Wie kan helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een mogelijke oplossing vanuit Sony Europe:
<quote>
Hi,
We hebben het even onderzocht, intern zijn ze hiervan op de hoogte en zou ik adviseren de volgende stappen uit te voeren:
Met vriendelijke groet,
Marlon
suc6 ermee,
73's
Dankjewel, alles werkt weer zoals vanouds.
Je provider leverd deze informatie aan via derde via het digitale signaal.
Ook hier ontbreekt bij sommige (Ziggo) digitale SD/HD zenders deze informatie.
73's
Mijn vorige TV was deKD55X9005
Daar kon je ook nadat je via de guideknop de cast/crew indrukken en zag je van een film b.v. de acteurs. Dat werkt nog steeds, maar als je dan op de betreffende acteur aanklikt krijg ik de melding niet mogelijk vanwege instellingen beperkt profiel. Maar ik heb geen beperkt profiel zoals kinderbeveiliging op mijn TV
Aha, het is de volgende stap.
Ook hier krijg ik het scherm dat ik niet gemachtigd ben met de nieuwe Android 8 software, op de X8509c met (nog) Android 7 krijg ik wel de informatie over de acteur/actrice.
73's
ps. bug gemeld
Ik heb de laatste update gehad op 19-9-2018 PKG.6.5629 en ik denk dat deze update al het probleem heeft veroorzaakt. En zoals ik uit uw bericht begrijp kan het met de volgende update ook niet meer. Want de nieuwe update staat gereed om uitgerold te worden had ik begrepen.
Een mogelijke oplossing vanuit Sony Europe:
<quote>
Hi,
We hebben het even onderzocht, intern zijn ze hiervan op de hoogte en zou ik adviseren de volgende stappen uit te voeren:
Met vriendelijke groet,
Marlon
suc6 ermee,
73's