Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Live tv gezien bij Apps in android tv

profile.country.NL.title
ElsLobach39
Ontdekker

Live tv gezien bij Apps in android tv

In Bravia tv had ik Apps en Spotify nodig om gegevens van Spotify te wissen zodat ik het opnieuw kon koppelen. Maar zag ook bij Apps onder Spotify de app Live tv wat in Google Play store niet bekend is. Is het misschien een systeem app?

1000062838.jpg

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bravia TV (type???).

We hebben nog steeds geen glazenbol.

Waarschijnlijk is de "Live TV" applicatie een systeem app voor de ontvangst van de DVBc DVBs of DVBt signalen te ontvangen. Hier is "Live TV" in de 95j en 95k niet aanwezig maar we de "TV" app.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ElsLobach39
Ontdekker

Live TV kan ik niet verwijderen. Alleen gedwongen stoppen.

1000062850.jpg

En ik heb nog een ander probleem.

1000062852.jpg

Startscherm heeft minder mooi beeld. Als im tv aanzet krijg ik de ene keer wel en de andere keer niet een lichtblauw scherm te zien wat ook vanzelf verdwijnt.

1000062853.jpg

En het systeem is wel up-to-date gweft de tv aan. Hoe kan het verholpen worden dat ik het lichtblauwe kf zwarte scherm wat hdmi is ujtgeschakeld wordt? Want telefonisch wil dat niet. Omdat de telefoonverbinding vanuit Sony heel slecht is helaas.

profile.country.NL.title
ElsLobach39
Ontdekker

Helaas gaat deze mail niet over wat ik gisteren merkte met de tv. Gelukkig kon ik de tv gisteravond opnieuw opstarten waarmee de tv bij het aanzetten niet een blauw of zwart scherm laat zien maar startscherm gelukkig. Waardoor ik de tv kan gebruiken met wat ik wil. Spotify, NPO Start, YouTube, Disney+, Videoland, Nintendo switch of blu-ray speler met de hdmi aansluiting. En Live tv dat negeer ik in de Apps bij Instellingen van de tv. Want daar kan ik toch niks mee. 

1000062918.jpg