annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Moet ik netflix nu voor altijd blijven resetten?

profile.country.NL.title
nickroos
Nieuw

Moet ik netflix nu voor altijd blijven resetten?

Sinds 29 januari heb ik een sony android tv, KD-43XF 8577

Deze werd in de winkel aangeprezen als DE tv van dat moment.

Maar al binnen een week kreeg ik problemen met Netflix.

De app blijft bij het opstarten eeuwig laden.

Na contact met Sony, bleek de software kennelijk up to date, PKG 6.5631.0178 EUA.

Maar ik moet na 1 of 2 netflixen telkens het cachegeheugen leeg maken en al dat niet werkt hem ook nog opnieuw opstarten, want "de software van netflix is niet is compatible met die van Sony"??

Is daar nou nog steeds geen antwoord op? Moet ik nu de rest van de tijd dat die tv in huis is dat apparaat blijven resetten? Is er niet iets mogelijk om dit probleem voor eens en altijd te verhelpen?

Wat moet ik doen om netflix te kijken zonder door allerlei menu's en instellingen te bladeren waar niet iedereen nog voor op leeftijd is?

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@nickroos

Veel gebruikers hebben hier last van. Heel veel gebruikers ook niet.

Soms kan het helpen om gebruik te maken van je WiFi verbinding van je TV en niet zgn. bedraad Lan. Als Netflix blijft laden kun je dit stoppen door de Home toets enkele seconden langer ingedrukt te houden. Je komt dan in een menu waarin je kunt zien welke zgn. Background Apps nog actief zijn. Sluit de Netflix App af door op het kruisje onder de App te drukken. Sluit dit menu weer af door op de toets Exit of Back te drukken.

Hierna kun je de Netflix App opnieuw opstarten en werkt aanmeld procedure wel. Het is even wennen maar werkt sneller dan de TV geheel opnieuw op te starten. Ik weet het, Sony en Netflix geven geen thuis. Het probleem is al ontstaan sinds begin 2018. Nog steeds zonder oplossing vanuit de leveranciers Sony en Netflix.

Gr, Arie