anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

MATRIX------
Początkujący

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę! :rolling_eyes:

66 ODPOW. 66
profile.country.pl_PL.title
JasioS
Początkujący

Kup a300 jest to model pośredni między a200 a a350. Będziesz miał LV co przydaje się jeśli przesiadasz się z kompakta a do tego matryce z a200.

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

potwierdzam bierz a300!
350 straaasznie dużo mpix - zbędnych Ci
a za zaoszczędzoną kaskę , kup sobie jakieś akcesoria lub piwo :nauseated_face:

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
ryszard_nowy
Początkujący

Dla początkującego fotografa najlepsza jest 900. Świetnie trzyma się w dłoni ;). Jak już będziesz w tym centrum sony to się targuj, wtedy zostanie ci nie tylko na piwo, akcesoria ale i płyn do spryskiwaczy zimowy! ;)

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Jeśli faktycznie masz wybór między a200, a a350 i jeszcze pieniądze nie są przeszkodą, kup sobie a350. 14 mln pixeli się jednak czasem przydaje, lepiej mieć zapas- jest z czego wykadrować. Sam stojąc przed takim wyborem wziąłbym a350, ze względu na świetnie działający LV i 14 mpix matrycę.

Jeśli jednak zupełnie nie rozważałeś a300, a chciałbyś oszczędzić trochę grosza, to podobnie jak kris i Jasio, uważam że a300 to najrozsądniejsza opcja. A jeśli zupełnie nie potrzebne Ci Live View, mogę z czystą przyjemnością polecić a200. :)