anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

MATRIX------
Początkujący

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę! :rolling_eyes:

66 ODPOW. 66
profile.country.PL.title
Paulina.
Poszukiwacz

Chłopcy ale Mi namieszaliscie w głowie Ja rowniez zastanawiam sie nad a200 a350 myslałam ze dojdzie tu do jakiegos konsensusu jak widac jeden poleca drugi pyta dlaczego...
Ja juz sobie upatrzyłam A350 z kitem i napewno ją kupie nawet dla tak głupiego argumentu ze ma wiecej mg pikseli od tak
pozdrawiam

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

a nie lepiej te kilka stówek zaoszczędzonych przy zakupie a300 zainwestować w dobra kartę albo torbę albo zacząć zbierać na szkiełko ?

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
profile.country.PL.title
Paulina.
Poszukiwacz

kris zawsze bedzie jakies ale jak kupie a300 i zaoszczedze te kilka stowek i kupie szkiełka itd wzamian za a350 moze sie okazac podkreslam moze ze bede załowac ze nie wziełam 350 nigdy nie dogodzisz wszystkim Ja zapierałam sie ze kupie a200 ale 350 została Mi polecona przez profesjonaliste
i du.. zwariowałam i sama juz nie wiem dlatego myslałam ze tu jakos pomozecie a tu du.. patrzac na Twoje zdjecie robione bodajze a200 jestem zachwycona ale te dod piksele... moze sie przydadza moze nie nie wiem i dlatego sledze wasze watki...

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

paulina napisał(a):