anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

MATRIX------
Początkujący

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę! :rolling_eyes:

66 ODPOW. 66
profile.country.PL.title
Paulina.
Poszukiwacz

Dokładnie za około 1300 zł. taki sam zestaw mam zamiar kupic...
wczoraj do pozna siedziałam i szukałam ciekawych ofert i znalazłam taki oto wyzej wymieniony zestawik...
Moja nadgorliwosc była smieszna od kiedy "jajko jest madrzejsze od kury" po przespaniu sie z metlikiem w głowie, doszłam do wniosku ze nie ma co na poczatek kupowac drogiego sprzetu a reszte pieniedzy ktore Mi zostana napewno inaczej wydam ,a roznica nie jest mała.
Dzieki za dosyc spory wywod i wytłumaczenie dosyc dosadne totalnie nieznajacej sie kolezance. :D

krzyho4
Początkujący

wiec i ja doloze swoje 2 grosze , dla zainteresowanych wczoraj widzialem w jednym z hipermarketow w Krakowie body A100 za jedyne 999 zl , a reszte kasiorki mozna na jakies konkretne szkielko przeznaczyc

CapeVerde
Początkujący

No szkiełko też swoje kosztuje ;-) Jak ktoś nie chce wydawać dużo pieniędzy, to kit wystarczy :-).

A jak chociażby dla mnie, a dam głowę uciąć, że takich jak ja jest wielu, to jakość, którą wyciąga się z kita jest bardzo zadowalająca, a lepsze szkło to ewentualnie "dla szpanu" :-).

No chyba, że kiedyś kiedyś.


Wracając: Udanych zakupów i miłego pstrykania życzę ;-). A po torbę wybierz się najlepiej d mediamarktu jak masz blisko :-P.

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat