anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia manualne

kubuleczek3
Początkujący

Ustawienia manualne

Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )

Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??

Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas

Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej

czekam na Wasze odpowiedzi i z gory Wam dziekuje

pozdrawiam

97 ODPOW. 97
profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Znajomy napisał(a):

Niech dostają nawet na pierwszą komunię. Bardzo fajne hobby. Oby tylko młodzież troszkę głębiej w to weszła, to może za arę lat będzie bezpieczniej na ulicach. A dobrze jest mieć jakąś pasję, a nie chlać na blokach itd. Na szczęście internet rozwija się, ludzie znajdują coraz to nowsze zainteresowania, łatwiejszy dostęp do kultury...

Kiedy wiesz, mnie nie chodzi o to kto na co dostał, tylko o sposób przyswajania wiedzy, który charakteryzuje 8-latka +/-, albo totalnego "tumiwisia, chatownika", któremu nie chce się włożyć minimum wysiłku, woli za to trollować na forum, zadając pytania, które normalnie jest wstyd zadać (bo odpowiedź jest w zasięgu ręki, np. w instrukcji). Często nawet podanie linka do potrzebnej informacji nie pomoże, bo lepiej pomęczyć na forum i to w kilku miejscach... :(
Zawsze chętnie pomogę i udzielę informacji, ale nie odpowiem na pytanie w rodzaju: po co jest to kółko z obrazkami i literkami na górze aparatu? szczególnie jak jest to kolejne pytanie w tym stylu.
Właściwie na żadnym forum nie toleruje się osobników, którzy nie czytali FAQ, tu: instrukcji obsługi własnego sprzętu.
Natomiast wyjaśnienie niezrozumiałego sformułowania z instrukcji - proszę bardzo (acz, to też mogło już gdzieś być na forum)