anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

h50 pomoc w nauce!

jurzykjacek
Początkujący

h50 pomoc w nauce!

Witam! jestem tu nowy, pare dni temu kupiłem H-50, jestem Początkującym amatorem :D
mam instrukcje w pdfie ale nie jasna za bardzo dla mnie, chodzi o pojęcia, oznaczenia,
najbardziej mnie interesują zdjecia bez lampy, z lampą są zbyt naświetlone(blade)

co moge zrobić zeby wydobyć z zdjeć troche swiatła i ostrościi np w trybie "P"
wogóle które tryby są najlepsze do czego według was?
P,S,S,M, iso?

wiem wiem ze najlepszą metodą jest robienie dużej ilości zdjęć-tak też robie, ale pomoc się przyda ;)

5 ODPOW. 5
jurzykjacek
Początkujący

a oto fotki, wrzuce więcej jutro:

jurzykjacek
Początkujący
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

jurzykjacek napisał(a):

co moge zrobić zeby wydobyć z zdjeć troche swiatła i ostrościi np w trybie "P"


żeby mieć lepiej naświetlone zdjęcie musisz wydłużyć czas naświetlania, zwiększyć otwór przysłony lub podnieść czułość ISO.
żeby mieć lepszą ostrość trzeba troszkę przymknąć przysłonę.

Jak widzisz musisz znaleźć kompromis między tym wszystkim.

wogóle które tryby są najlepsze do czego według was?


Nie ma czegoś takiego jak najlepszy tryb do czegoś tam. To Ty musisz zdecydować co Tobie najlepiej odpowiada.

wiem wiem ze najlepszą metodą jest robienie dużej ilości zdjęć-tak też robie, ale pomoc się przyda ;)


Samo robienie dużej ilości zdjęć tylko dla samego pstrykania nie ma najmniejszego sensu - jest wręcz głupotą - szkoda migawki. Chodzi o to, żebyś osiągał zamierzony efekt, żebyś zrozumiał jak poszczególne parametry wpływają na ekspozycję.

Wraz z upływem czasu powinieneś czynić postępy. Na razie Twoje zdjęcia są mało ciekawe.
Proponuję kupić jakąś dobrą książkę o fotografii i poczytać co nieco. Warto podglądać też galerie znanych fotografów w Internecie. :)

Powodzenia.

PS.