Deel jouw ervaring!
My PRS-T1 readerblocks completelyafter it started to move pages very quiclyProblem can be seen on you tube Itseems that many people have this problem,Sony pls start action
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste mensen,
Mijn reader PRS-T1 is goed op computer ingeschakeld en toch kon ik niets downloaden nog e-boeken en nog iets van mijn PC . Ik kgrij elke keer informatie dat de schijf bevelig is. Hoe kan ik die beveliging verwijderen? Op bepalde instellingen (Draadloze netwerkinstlling, Aplicatievoorkeuren, Datum- en tijdinstellingen en Systeembeheer stond slutel. Of dit heeft verbinding met mijn problem weet ik niet. In ieer gevaal alles wat op mijn reader is kan ik goed gebruiken. Alleen kan ik niets meer downloaden.
Ik vraag u voor uw advies en hulp.
Met vrindelijke groeten.
Mira Helena
Dear dickmuller,
Beste mensen,
Mijn reader PRS-T1 is goed op computer ingeschakeld en toch kon ik niets downloaden nog e-boeken en nog iets van mijn PC . Ik kgrij elke keer informatie dat de schijf bevelig is. Hoe kan ik die beveliging verwijderen? Op bepalde instellingen (Draadloze netwerkinstlling, Aplicatievoorkeuren, Datum- en tijdinstellingen en Systeembeheer stond slutel. Of dit heeft verbinding met mijn problem weet ik niet. In ieer gevaal alles wat op mijn reader is kan ik goed gebruiken. Alleen kan ik niets meer downloaden.
Ik vraag u voor uw advies en hulp.
Met vrindelijke groeten.
Mira Helena
Beste Dick Muller,
Welkom op het Sony Forum.
Dit probleem kunt u oplossen m.b.v. de software update van 09-12-2011, zie:
http://www.sony.nl/support/nl/product/PRS-T1
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker