annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

fw11s laad slechts op tot 95%

basje1985
Bezoeker

fw11s laad slechts op tot 95%

Ik heb een vraagje heeft iemand ook een fw11s die slecht oplaad tot 95% eerst deed deze het normaal maar van de een op de andere dag krijg ik hem na uren opladen niet vol....

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi basje1985,

heb je toevallig de Battery Care-functie niet ingeschakeld (in het VAIO Control Center)?

Het is nu wel zo dat de oplaad-tijd tot "bijna vol" redelijk snel is, waarna het proces om effectief tot 100% te raken trager verloopt. Laat je notebook desnoods even 's nachts aan de stroom hangen, en start hem de volgende ochtend op (terwijl ie nog aan de stroom hangt). Normaal gezien zou je dan zeker 100% batterij moeten hebben (nog altijd in de veronderstelling dat je Battery Care niet ingeschakeld hebt).

Gorecki

basje1985
Bezoeker

beste Gorecki,

ik vind het fijn dat je steeds zo snel reageert. Ik moet eerlijk zeggen dat service van sony op dit gebied zeer uitstekend is!
Ik heb de battery care wel ingeschakeld en de laptop reeds overnacht opgeladen. Toch blijft deze op 95% staan wel is het zo dat de actieve tijd overeen komt met de 100% volle lading.
Ik hoop dat dit zich zelf zal oplossen zoals t ook kam opdagen.

Groet,

Bas

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Bas,

heb je hetzelfde fenomeen als je de Battery Care functie uitschakelt?
Het is immers een eigenschap van de Battery Care functie om de batterij niet tot 100% op te laden (om ze te sparen en de levensduur van de batterij te verlengen).

Gorecki

basje1985
Bezoeker

Hoi Gorecki,

het maakt niet uit of deze optie in of uitgeschakeld is, het resultaat blijft t zelfde.
Ik denk dat ik het maar eens ga proberen met systeem herstel naar een datum van voor het probleem en dan afwachten of het is opgelost.

Groet