annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FW21E

Trudy1961
Bezoeker

FW21E

Ben sinds kort in het bezit van een vaio FW21E. Tot mijn grote frustratie is het niet mogelijk hersteldisks te maken en updates uit te voeren. Wie heeft hetzelfde probleem en/of een oplossing voor deze problemen??

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Trudy1961,

als je het hebt over VAIO updates, dan is het normaal dat je er geen kan installeren... er zijn op dit moment geen updates beschikbaar voor jouw model. Of heb je het over Windows updates (voor het Vista besturingssysteem)?

Wat heb je al geprobeerd voor het branden van je herstelschijven? Welke media heb je gebruikt (type en merk)? Het is aan te raden om media van een gekend merk te gebruiken (TDK, Sony, Philips, ...). Persoonlijk haalde ik tot nu toe de beste resultaten met DVD-R schijfjes, en de herschrijfbare RW exemplaren zijn zowieso niet aan te raden.

Gorecki

Trudy1961
Bezoeker

hoi Gorecki,
hartelijk dank voor je reactie op mijn thread. Helaas ligt het niet aan de disks die ik gebruik. Bij navraag bij de sonyhelpdesk blijkt er een fout te zitten in de software van deze pc. De kaders verschijnen niet helemaal in beeld zodat de te volgen procedure niet is uit te voeren. Moet eerst een update doen die dus vervolgens ook niet uitvoerbaar blijkt te zijn door hetzelfde probleem. Dit is mijn 1e sony notebook en waarschijnlijk ook mijn laatste. Gezien de prijs mag je er toch van uitgaan dat je dit soort problemen niet aantreft. Zou via Sony hersteldisks toegestuurd krijgen om mijn zure gevoel enigszins te compenseren.....1 week later heb ik ze nog niet in huis. Morgen nog maar eens bellen denk ik. Word er zolangzamerhand moedeloos van.
Hartelijke groet,
Trudy

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Trudy,

ik heb dit toch nog even ge-escaleerd naar VAIO-Link en om wat bijkomende informatie en hulp gevraagd.

Gorecki

Trudy1961
Bezoeker

Hoi Gorecki,
Hoop echt dat het probleem snel opgelost kan worden. Ik heb er echt een slecht gevoel bij. Hartelijk dank voor je inzet in elk geval. Hoor hopelijk snel van je.
Vriendelijke groet,
Trudy

Jerush
Bezoeker

Trudy,

Ik heb ook problemen met het maken van hersteldisks op mijn nieuwe FW21Z

Hersteldisks kunnen weliswaar gemaakt worden, maar tijdens het verifieren van de data krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Gebruik DVD+R van Philips. Heb ook al een -R geprobeerd, maar zelfde probleem.

Ook normale DVD's worden niet goed gebrand en zijn niet afspeelbaar op DVD spelers of op de speler van de FW zelf..

Gebrande DVD's hebben allemaal ringen aan de onderkant, een soort leeftijdskringen zoals een boom zeg maar.

Vanmiddag bij de dealer geweest en die zij dat het software matig was, terwijl het mij meer een hardware probleem lijkt...

Maandag even bellen met VAIO-Link of zij een oplossing hebben voor dit probleem.

Trudy1961
Bezoeker

Hallo Jerush,
Ook ik heb allerlei problemen met mijn FW21E, word er niet vrolijker van en ga me steeds meer afvragen of ik een juiste keus heb gemaakt door een Vaio te kopen, had meer verwacht van de nieuwste notebook van Sony. Heb nog steeds mijn hersteldisks niet toegestuurd gekregen. Morgen nog maar eens bellen met de helpdesk. Heb jij ook problemen met kaders die niet geheel verschijnen?? Volgens de helpdeskmedewerker was dit probleem bekend en werd er aangewerkt. Al met al ben ik (nog) steeds niet blij met mijn FW21E.
Vriendelijke groet,
Trudy