Deel jouw ervaring!
Hallo, ik heb pas een VGN-AR71M gekocht. Doet 't prima, echter nu heeft m'n zoontje het spel viva pinata gekregen. Geïnstalleerd, geeft alleen in het spel zelf geen geluiden (wel bij de filmpjes e.d.). Machine draait (helaas) op Vista + SP1, en heeft IDT/SigmaTel geluidsdrivers. Heeft iemand soortgelijke problemen ondervonden bij (microsoft) games, en zo ja, hoe dit op te lossen?
bvd Patrick
Hi pgiese,
heb je het probleem ook bij andere spelletjes (en zo ja, dewelke)?
Ik heb ergens gelezen dat iemand met een Dell hetzelfde probleem had en een update gedaan heeft van zijn Sigmatel audio driver. Voor jouw model is er echter (nog?) geen nieuwere versie beschikbaar op de VAIO-Link website, dus ik vrees dat dit geen oplossing is.
Gorecki
Niet bij andere games (tot nu toe). Heb inderdaad ook gelezen dat het bij Dell-machines een probleem is, met dezelfde Sigmatel drivers. Iig bedankt voor je reply. Iemand anders nog suggesties?
bvd Patrick
Hi pgiese,
heb je het probleem ook bij andere spelletjes (en zo ja, dewelke)?
Ik heb ergens gelezen dat iemand met een Dell hetzelfde probleem had en een update gedaan heeft van zijn Sigmatel audio driver. Voor jouw model is er echter (nog?) geen nieuwere versie beschikbaar op de VAIO-Link website, dus ik vrees dat dit geen oplossing is.
Gorecki