Deel jouw ervaring!
Na het downloaden van Service Pack 1, kan ik geen Complete Back-Up meer maken. Ik krijg als foutmelding: "Back-up toepasssing kan niet gestart worden vanwege interne fout. Serveruitvoering is mislukt (0X8008005). Controleer Systeem configuratie en probeer opnieuw."
Ik heb een notebook Vaio VGN-SZ71XN/C en als OS Windows Vista Business. Kaniemand mij helpen aan een oplossing. Bij voorbaat dank.
Hi RVDV,
kon je voor de installatie dit soort van backups maken?
Zijn er nog andere updates en/of programma's geinstalleerd sinds SP1 en het detecteren van het probleem?
Heb ook ergens gelezen dat System Restore ingeschakeld moet zijn, maar hieromtrent heb ik niet meer bevestiging gevonden.
Gorecki
Hallo Gorecki,
Ik gebruik Vista Business en voor de installatie van Service Pack 1 kon ik de Complete Back-Up zonder problemen maken. Ik heb deze back-up uitgevoerd en weggeschreven naar een externe harde schijf (Iomega 150 GB). Na de update wou ik een nieuwe volledige back-up maken inplaats van de vorige, maar daar loopt het fout. Met dank voor de interesse.
Hi RVDV,
je bent zeker dat System Restore ingeschakeld is?
De locatie waar je de backup wil laten plaatsvinden is dezelfde als de vorige keer?
Gorecki
Hallo,
Het spijt me van de late reactie. Ik tracht de back-up te maken op dezelfde externe HD waarop ik, voor Service Pack 1, mijn complete back-up maakte. Ondertussen heb ik al getracht de complete back-up op een lege partitie van mijn HD te laten uitvoeren, maar ook daar krijg ik de foutmelding "Serveruitvoering is mislukt (0x8008005)".
Bedankt voor de interesse.
RVDV
Hi RVDV,
probeer deze sequentie van stappen eens (ze hebben voor een gebuiker op een ander forum het probleem opgelost):
Rechts klikken op Computer ( in start menu )
Klik "beheren"
Dubbel klik op "Lokale gebruikers en groepen"
Klik op "Groepen"
Dubbel klikken op "Administrators"
Klik op "Toevoegen"
Klik op "Geavanceerd"
Klik op "nu zoeken"
Dubbel klik op "Local Service"
klik op "Ok"
"NT Authority\Local Service" moet zich nu in de lijst bevinden
Klik op "Ok"
Hierna computer rebooten
Indien dit geen oplossing biedt, zou ik VAIO-Link eens contacteren. Het is een functie die blijkbaar niet veel gebruikt wordt, dus het zou wel eens moeilijk kunnen worden om hier op het forum een oplossing te kunnen vinden.
Gorecki
Hallo Gorecki,
Heel erg bedankt voor de informatie, maar helaas ik krijg nog steeds de foutmelding en de complete back-up wordt niet gemaakt. Ik ga nu Vaio link proberen zoals je mij aanraadt, en eventueel schaf ik mij een ander back-up programma aan, dat een image maakt van de harde schijf. Nogmaals bedankt.
RVDV