annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Smart network

sebastienh
Bezoeker

Smart network

Mijn vaio smart network werkt al een tijdje niet, ik weet niet juist wat het is en of het belangrijk is. Is er iemand die me hierbij kan helpen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi sebastienh,

de Smart Network-toepassing laat je toe om verschillende verbindingsmogelijkheden (WiFi, Bluetooth, WWAN, Ethernet, modem, ...) af en aan te schakelen.

Ik weet niet welk model je hebt, maar kijk in ieder geval al eens even of er op VAIO-Link geen nieuwere versie van Smart Network staat (voor sommige nieuwere modellen is dit het geval).
Heb je trouwens een idee wanneer het probleem begonnen is?

Gorecki

4x3l
Bezoeker

Sebastienh,

Volgens mij had ik hetzelfde probleem na een automatische download via VAIO Update (icoontje rechtsonderin). Er is toen versie 2.x geinstalleerd en de icoontjes waren verdwenen.

Toevallig kwam ik een link tegen naar de Nederlandse supportpagina: http://support.vaio.sony.nl/downloads/updates/updates.asp?site=voe_nl_NL_cons&c=0&s=-1&m=0

Na het invullen van de gegevens (selecteren juiste laptop) zag ik voor mijn FW11E ook de Smart Network update die niet helemaal lekker meer werkte. Na het aanklikken hiervan kwam er een hele instructie:

VAIO Smart Network Update 2.0 - 2.0.1.07170

What is this?
This application manages your wireless networks.

Is this relevant for you?
It is recommended to install this update, as it may prevent problems connecting to your wireless networks.

What does it fix?
Problems connecting to a wireless network directly after a (re)boot.
After creating a new profile, the network gateway settings may be empty.

How do I perform this update?

1. Exit all running programs.
2. Download this update and save it to your hard drive.
3. When the download is completed, locate the downloaded file in the location you specified.
4. Double-click EP0000157361.exe to run it.
5. Uninstall the previous version of VAIO Smart Network
6. Click Finish.
7. Double-click EP0000157361.exe again.
8. Click Next to install the new version of VAIO Smart Network
9. Click Finish.
10. When the installation is complete, restart the VAIO.

Na het precies opvolgen van deze instructie werkte mijn Smart Network weer :slight_smile:

Het bestand wat genoemd wordt - EP0000157361.exe - was voor mijn FW11E en volgens mij ook voor andere FW11-uitvoeringen.

Misschien dat er voor jou een soortgelijke download en instructie bestaat op de bovengenoemde link.

Succes!

Groet,
4X3l