Deel jouw ervaring!
als ik club vaio start synchroniseert deze niet meer automatisch en krijg ik een melding dat ik verbinding moet maken met het internet terwijl mijn verbinding reeds tot stand is
wie heeft hier hulp over
het betreft n vgn ar 41 L
Hallo Hans,
ik heb met mijn nieuwe Sony Vaio FW11M precies hetzelfde probleem gehad, dus ik herkende het direct. Viavia heb ik van Sony uiteindelijk een link gekregen naar een patch om dit probleem op te lossen. Grote kans dat deze ook bij jou werkt (wel op je eigen risico, want ik wil het natuurlijk niet straks gedaan hebben als het niet werkt :smileygrin: ).
Reparatiepatch voor het oplossen van synchonisatieproblemen met 'My Club VAIO': Patch voor 'My Club VAIO'
Jammer dat ze zoiets niet gewoon zelf online kenbaar maken, want wij zijn vast niet de enigen die dit probleem tegen komen. Nu moet je zelf een hoop moeite doen.
Overigens moet ik eerlijk zeggen dat 'My club VAIO' niet echt veel interessants bied via het programmaatje op je computer. Daarvoor kun je beter gewoon direct zelf online gaan naar de site van Club VAIO Club VAIO.
Veel succes!
Met vriendelijke groet,
'Mobiele Eenheid'.