Deel jouw ervaring!
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen?
Ik heb sinds kort een Vaio VGNFW21E, maar ik krijg er met geen mogelijkheid een draadloze aansluiting via mijn Router (SpeedTouch570).
Het vreemde is dat het netwerk ook niet zichtbaar is in de lijst(van de buurt is geen probleem), terwijl het op mijn andere laptop feilloos werkt.
Als ik een kabel gebruik is het probleem niet aanwezig en heb ik wel verbinding met de router en internet.
Ik hoor graag van jullie.
Groet Michiel.
Hoi Michiel,
als je andere draadloze netwerken kan zien, vrees ik dat het een parameter is vanop je draadloze router (SSID broadcasting misschien). Je hebt via de andere PC wel access omdat de access tot het netwerk daarop al ingesteld is, dus misschien is de beste route om dit op te lossen jezelf toegang verschaffen tot de admin pagina's van de router (staat normaal gezien in de documentatie van de router hoe je dit kan doen), en daar even checken of SSID broadcasting af staat. Indien dit het geval is, gewoon effe aan zetten, en je zou vanop je VAIO het draadloos netwerk moeten zien. Normaal heeft dit ook geen impact op je andere computer(s) die op dit netwerk connecteren.
Gorecki