Podziel się wrażeniami!
Witam chciałbym poznać wasze opinie na temet kursów organizowanych przez Akademia Sony Centre, jestem początkujący i chyba potrzebny mi jest jakiś kurs. Proszę o wasze opinie.
Najlepszą metodą "kursowania" jest poczytanie w necie, jak co zrobić, wprowadzeniu tego w życie - czyli zrobieniu zdjęć i zaprezentowaniu ich na forum. Koleżanki i Koledzy, bez owijania w bawełnę, wskażą błędy i na pewno poradzą, co z nimi zrobić.
Lars napisał(a):
Najlepszą metodą "kursowania" jest poczytanie w necie, jak co zrobić, wprowadzeniu tego w życie - czyli zrobieniu zdjęć i zaprezentowaniu ich na forum. Koleżanki i Koledzy, bez owijania w bawełnę, wskażą błędy i na pewno poradzą, co z nimi zrobić.
Ocena warsztatów/zajęć jest bardzo trudna, ale uwierzcie mi - prowadzenie takich akcji jest jeszcze trudniejsze. Trzeba się na własnej skórze przekonać czy dany warsztat nam pasuje. Uważam, że pierwszorzędne znaczenie ma tu osoba prowadząca, która po pierwsze ma dużą wiedzę, a po drugie umiejętność jej przekazywania, pasję, entuzjazm... Niestety często to wszystko nie idzie w parze.
Nie wiem jak wyglądają warsztaty w Akademii Sony Centre ale trzeba być dobrej myśli
Nie wiem czy mówimy o tym samym ale ja byłem na takim warsztacie. Prowadził je Rafiki i było fajnie. W sumie to wtedy nauczyłem się pierwszych kroków z lustrzanką, dowiedziałem się o forum sony, foto-teamie i wielu innych rzeczach przez, które jestem tutaj i jeżdżę na plenery oraz dalej zajmuję się fotografią (w wolnym czasie co prawda ale zawsze coś ).
Ale ja nie miałem i nie mam zamiaru negować kursów czy rzeczonej Akademii Sony. Zakładam tylko, że osoba kupująca DSLR'a ma choć mgliste pojęcie o czasie, przesłonie, ogniskowej itp. I że nauka na własnych błędach, "wytykanych" przez innych, jest o wiele lepsza.
Widzę sens jakiejś formy - nazwijmy to - kursu później: rzucamy na blat ileśtam naszych zdjęć i analizujemy je pod kątem poprawy warsztatu pod okiem speca.