Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał to rozwiązanie do Ja też

profile.country.PL.title
Wicia75
Użytkownik

Sony new.jpg

W dniu 18.02.2021 pojawił się u mnie ten sam technik z nowym telewizorem, a do tego z zupełnie innym nowym podejściem do mojej osoby (przypadek?). Jestem ogromnie zadowolony, ponieważ nadal uważam, że obraz na tym telewizorze jest jak dla mnie stworzony (filmy 4k uhd , netflix , xbox series x) i mam 75 :slight_smile: . Mam nadzieję, że to koniec przygód i posłuży trochę czasu. 

Moja rada dla SONY i ich serwisów nie wszyscy klienci chcą was oszukać tylko korzystać z waszych sprzętów i cieszyć się nimi. Poprawić kontakt serwis suport klient.

Rada dla tych, co będą w podobnej sytuacji nie odpuszczać.

POZDRAWIAM

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Kto dodał to rozwiązanie do Ja też