Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
Czy ktoś z członków przeżywał może podobną, gorzką historię?
Zakupiłem 75X95L oraz HT-A7000 - pierwsze wrażenia ponad oczekiwania, pierwszy film z Sony Bravia Core wbił w fotel jak nigdy wcześniej. Do czasu...
Podczas kolejnego seansu zauważyłem szum i piszczenie. Jak się okazało telewizor piszczy i szumi przy użyciu funkcji telewizora jako głośnika centralnego. Pierwsze kroki jakie wykonałem to sprawdzenie czy są jakiekolwiek aktualizacje na obu sprzętach i wykonanie resetu fabrycznego. Niestety nie pomogło. W sieci znalazłem informację, że ludzie walczą już z podobnym problemem od serii J na całej szerokości globu. Niektórym pomagały lepsze przewody, mi niestety nie - wydałem około 600zł na testowanie tego rozwiązania. Problemu doświadczają nawet użytkownicy topowych A95L.
Jako, że zależy mi na funkcji zgłosiłem reklamację. Przyjechał serwisant, który stwierdził że trzeba "targać" i wymieniać płytę główną - znał problem. Nie chcę bardzo dokonywać tak inwazyjnych zabiegów, zwłaszcza na ledwo tygodniowym sprzęcie. Przysługuje mi jeszcze prawo zwrotu 14'dniowego, ale sklep mi powiedział, że sam się podkopałem zgłaszając wcześniejszą reklamację i nie zwrócą mi całości kwoty bo telewizor jest wadliwy - kpina. Pewno będę się boksował teraz z UOKIK bo czuję się bardzo oszukany.
Dzwoniłem również na oficjalny serwis Sony, niestety Pan nic pomocnego nie dodał - też znają problem i niewiedzą jak go naprawić, w oficjalnym sklepie scentre podobno wymieniają telewizory na nowy.
Na zagranicznych forach - "sony tv center speaker hissing".
Takie niewdzięczne czasy - wydaje się konkretną sumę na sprzęt premium, który już na starcie jest wadliwy i stwarza problemy zamiast cieszyć...