annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HT-ST5000 met Ziggo Next media box start altijd op met Home instelling

profile.country.NL.title
stuurjan
Ontdekker

Sony HT-ST5000 met Ziggo Next media box start altijd op met Home instelling

HT-ST5000 gaat regelmatig naar home scherm na switchen functies TV

Ik heb een Sony HT-ST5000 aangesloten op een OLD TV met een Ziggo Next mediabox. Alles via HDMI, alles gaat ook goed aan en uit met 1 afstandsbediening. Het enige wat mij gewoon niet lukt om goed te krijgen is dat na switchen functionaliteit, bijv van media server (streamen film van laptop via DLNA op TV) weer terug naar gewoon TV kijken met de Next Mediabox dan doet alles het, maar komt de Sony HT-ST5000 soundbar weer met het scherm welke je ziet als je op de home toets drukt van de Sony AB (het scherm met alle instellingen). Ik ga ervan uit dat dit te maken heeft met een instelling in de Sony, maar ik kan het maar niet vinden.

Heeft er iemand een suggestie, alles werkt wel maar we moeten regelmatig de Sony AB erbij pakken om weer op OK te drukken als we geswitched en dat is niet erg handig.  Het probleem is inmiddels verergerd, inmiddels start de soundbar altijd op met de homeinstelling. Ik overweeg  de soundbar de deur uit te doen als dit niet te fixen valt. Ik ben gewoon niet tevreden door de extra handelingen die we moeten uitvoeren om YV te kunnen kijken. Heeft er nog iemand een oplossing?????????????????? Please help!

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk is de OLD (Oled?) TV niet van Sony, anders had je het type wel vermeld.

 

Wat is de instelling van Bravia Sync (blz 60nl) op de ST5000?

 

Gebruiksaanwijzing 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
stuurjan
Ontdekker

Hallo, het betreft een LG OLED TV. Ik heb bij HDMI instellingen controle voor HDMI op uit gezet (stond op aan). Ik heb een keer op 5 opgestart en hij is nog niet 1 keer fout gegaan. We gaan het testen en hoop dat het goed blijft gaan. Het lijkt er in elk geval wel op. Dank voor de oplossing tot zover!

profile.country.NL.title
stuurjan
Ontdekker

Helaas het was maar van korte duur. Son HT-S5000 gaat na een keer of 10 het goed gedaan te hebben nu niet meer tegelijk aan met de TV en de Ziggo Next. Iemand nog een suggestie??

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Wat je zou kunnen doen als je dit nog niet geprobeerd hebt,  de next box even een minuut van het stroom af halen en daarna weer aanzetten. Of de next box terug zetten naar de fabrieksinstellingen en daarna opnieuw laten installeren. Of even contact op nemen met de klantenservice van Ziggo (1200) als je een vaste telefoon hebt, of via de chat gaat sneller.