annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDR-AS15 Taggen via Playmemories Mobile

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
GuusH2O
Bezoeker

HDR-AS15 Taggen via Playmemories Mobile

Ik heb voor videotrainingen in waterpolo ter vervanging van mijn oude waterdichte cam de HDR-AS15 aangeschaft. Doorslaggevend was dat deze sportscam via Playmemories Mobile (PM) via WiFi op afstand is te bedienen. Soms film ik bij technische trainingen korte stukjes om direct te evalueren en bij te sturen. Wedstrijden daarentegen film ik in zijn geheel om op een later moment te evalueren.
Vervelende is echter dat je een film in PM niet live kunt taggen: dwz tijdens het filmen tags in de time-line aan te brengen bij bepaalde wedstrijdelementen als bijvoorbeeld doelpunten om die achteraf snel terug te kunnen kijken.

Ik heb in de HDR-AS15 een geweldig stuk gereedschap voor mijn trainingen, maar het ontbreken van deze optie is wel een enorm gemis. Heeft iemand een tip of een alternatief? Of kan ik dit wellicht aankaarten bij de ontwikkelaars van PM met de vraag/tip om dit in de volgende update mee te nemen?

Message was edited by: GuusH2O

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
GuusH2O
Bezoeker

Hallo Tycho.


Dank voor het meedenken. Ben heel benieuwd of de ontwikkelaars hierin iets willen en kunnen betekenen. Ik weet zeker dat dit onder de sportcoaches in diverse takken van sport een zeer welkome aanvulling zal zijn. Ik weet van een aantal trainers/coaches in andere takken van sport dat zij deze camera ook gebruiken. Indien gewenst kunnen we voor de ontwikkelaar best eens de hoofden bij elkaar steken om wat goed gefundeerde repliek samen die bij kan dragen in een betere gebuikservaring bij het gebruik van de cam als tool voor trainingen.


nogmaals dank,

Guus

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste GuusH2O


Welkom bij het Sony Forum. Ik ben blij te horen dat de camera goed bevalt en ik heb uw suggestie doorgegeven aan Sony.


met vriendelijke groet,


-Tycho-

Forum Moderator

profile.country.nl_NL.title
GuusH2O
Bezoeker

Hallo Tycho.


Dank voor het meedenken. Ben heel benieuwd of de ontwikkelaars hierin iets willen en kunnen betekenen. Ik weet zeker dat dit onder de sportcoaches in diverse takken van sport een zeer welkome aanvulling zal zijn. Ik weet van een aantal trainers/coaches in andere takken van sport dat zij deze camera ook gebruiken. Indien gewenst kunnen we voor de ontwikkelaar best eens de hoofden bij elkaar steken om wat goed gefundeerde repliek samen die bij kan dragen in een betere gebuikservaring bij het gebruik van de cam als tool voor trainingen.


nogmaals dank,

Guus