Deel jouw ervaring!
Omdat ik geen standaard apps meer kan openen, zoals google Play Store, microfoon en de zoekoptie, wil ik teruggaan naar fabrieksinstellingen.
Als ik de tv terug ga zetten naar fabrieksinstellingen zou het probleem dan verholpen zijn?
En na de reset ben ik dan de apps die er op staan, en het wel gewoon doen, kwijt?
Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. Ik ga het voor de zekerheid even voor je navragen.
Met vriendelijke groet,
Bibi
Indien je de TV terug zet na fabrieksinstelling kunnen eventuele problemen zijn opgelost. Soms is na een 1e werkteset nog een 2e nodig. Het woord fabrieksinstelling zegt het al, terugzetten naar het begin, dus alle app's opnieuw installeren.
Succes Hans
Goedemiddag,
Je kunt eerst ook een soft reset proberen. Dit doe je door de groene aan/uit knop zo’n 5 seconde ingedrukt te houden. De TV zal dan uit gaan en het besturingssysteem zal opnieuw opstarten.
Dan heb je kans dat het alweer werkt. En dan hoef je niet alles opnieuw te gaan installeren.
Als dat niet werkt dan kun je inderdaad alsnog proberen terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Met vriendelijke groet.
Bibi
Bedankt Hans,
Heb em toch even teruggezet naar F I, wel een paar uurtjes bezig geweest maar alles staat er weer op, schoon dus.
Probleem opgelost.
Is de oorzaak van de problemen (VPN???) nu bij je bekend?
73's
Nee, maar mijn VPN was het zeker niet, die werkte gewoon.En 1 of 2 andere apps deden het ook gewoon.