anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ruszajacy sie "obiektyw"? martwe piksele na LCD?

Czmiel-----
Początkujący

Ruszajacy sie "obiektyw"? martwe piksele na LCD?

witam
od paru dni jestem posiadaczem a300 i od razu mam pytanie (a w sumie dwa)
1. czy przy najwiekszym zblizeniu (ta czesc ktora wyjezdza z obiektywu, przepraszam za taki opis, ale jestem laikiem) dotykajac wlasnie tej czesci, wyczuwacie, ze mozna nia poruszyc lekko w gore i w dol?
2 czy jasna smuga na wyswietlaczu to martwe piksele?

PS no to moze jeszcze jedno, czy w standardowym obiektywie z tego modelu, mozna zalozyc filtr polaryzacyjny? czy to ma sens? gdzies wyczytalem, ze tak mozna zrobic tylko w obiektywach tyloogniskowych i jeszcze jakis...

z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za dyletanctwo :)

5 ODPOW. 5
PiterSam-----
Początkujący

Moge odpowiedziec na jedno pytanie tak mozesz zalozyc filtry na kitowy obiektyw jedna najwieksza zaleta jest to ze chroni ci szklo przed porysowaniem i zakladasz go sprzodu na gwint:-) co do ruszania wiesz to jest kit nie wymagaj od niego zbyt wiele ale dla wszelkiej pewnosci zajzyj do sklepu lub serwisu zalezy jak bardzo sie rusza:-) co do pikseli nie wiem pokaz zdiecia jak to wyglada....

witmann
Początkujący

PiterSam - filtr polaryzacyjny to nie to samo co UV! Nie służy do ochrony.

PiterSam-----
Początkujący

Faktycznie nie doczytalem :-) wiec dopisze ze sluzy do ochrony ale spelnia tez wazna funkcjie i eliminuje odbicia na wodzie karosaerji i np szkle:-) przydatny :-)

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Czmiel napisał(a):

witam
od paru dni jestem posiadaczem a300 i od razu mam pytanie (a w sumie dwa)
1. czy przy najwiekszym zblizeniu (ta czesc ktora wyjezdza z obiektywu, przepraszam za taki opis, ale jestem laikiem) dotykajac wlasnie tej czesci, wyczuwacie, ze mozna nia poruszyc lekko w gore i w dol?