Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb mijn FW21E sinds 1 nov. 2008. Als mijn webcam zich opstart in internet wekt de internet browser niet meer en sluit zich af en/of geeft een foutmelding. (bv. bij het gebruik van videochat in Gmail)
Dit gebeurd zowel in IE7, Firefox v3.0.4 en in Google chrome. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Webcam werkt wel goed met programma op de laptop zelf en ook met Skype.
Gr, Frank
Hi Frank,
heb je toevallig iets meer informatie over de foutmelding?
Gorecki
Hallo Gorecki,
alvast bedankt voor je reactie.
IE7 geeft geen foutmelding, die komt meteen met de melding "werkt niet meer" en sluit zich dan meteen af om zich daarna weer automatisch op te starten.
Mozilla Firefox komt met een crashreport met de tekst "het spijt ons, Firefox ondervond een probleem en is vastgelopen" maar niet met wat er dan is vastgelopen.
Google Chrome komt met de melding: Google Chrome werkt niet meer.
Daarna komt de melding:
"De volgende plug-in reageert niet meer: Shockwave Flash. Wilt u deze beeindigen?
Als ik op ja druk komt alsnog een keer de meling boven in beeld:
De volgende plug-in is vastgelopen: Shockwave Flash.
IE7 gebruikt Flash9f.ocx
Firefox gebruikt Shockwave Flash 10.0 r12
Chrome kan ik niet vinden.
Hopelijk kun je hier iets mee.
Gr, Frank
Hi Frank,
het lijkt dan toch een Flash probleem te zijn. Op de Adobe site vindt ik een meer up-to-date versie van Flash terug (11.0.3.470), misschien deze eens proberen te installeren en checken of het probleem dan opgelost is.
Gorecki
Hallo Gorecki,
Ook de nieuwere versie van Flash werkt niet. Is dit misschien iets voor e-support?
Frank
Absoluut, Frank... en laat iets weten als ze een oplossing vinden, ok?
Gorecki
Zal ik doen.
Frank
Absoluut, Frank... en laat iets weten als ze een oplossing vinden, ok?
Gorecki
Hi Frank,
ik escaleer dit even naar VAIO-Link, ik hou je op de hoogte van hun feedback.
Gorecki
hoi hallo ik heb denk ik het zelfde probleem als jij
als internet aan staat en je can daar chatten met cam en je wil je cam dan
aanzetten loopt exploer vast of het sluit af eerst verandert de de scherm kleur en gebeurt er niks dan is wordt expoer afgesloten
heb jij mss er al een oplossing voor