Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich serdecznie! Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac Tzn. ja nie umiem NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd...
Witaj Joanno!
Bardzo dobrze słyszałaś.JoannaR napisał(a):
Slyszalam ze nalezy duzo czytac
Witam!
No wlasnie szukam gdzie dodaje sie te zdjecia Dopiero co sie zapisalam i nie bardzo moge sie polapac
Dokładnie tak jak napisał Tadeusz.
viewforum.php?f=192
Jeśli jesteś szczęśliwą mamusią i to Twoje Maleństwo jest podmiotem zdjęć polecam na początek galerię Mamy Kuby
viewtopic.php?f=192&t=4226&st=0&sk=t&sd=a&start=380" target="_blank" target="_blank
edit: Tak w ogóle to
Twoja koleżanka ma więcej racji niż ów "fotograf" - jasne szkło i dobrze oświetlone pomieszczenie, zaś jeśli zamierzasz kupić dodatkowo flash to lepszym rozwiązaniem jest zakup dedykowanej lampy Sony, np. HVL42.
Za duzo to mi panowie nie pomogliscie Nadal nie wiem co mam kupic Zalozylam juz galerie ale jak ja dodac mam to swojego profilu tutaj
Pozdrawiam
JoannaR napisał(a):
Za duzo to mi panowie nie pomogliscie Nadal nie wiem co mam kupic
JoannaR napisał(a):
Za duzo to mi panowie nie pomogliscie Nadal nie wiem co mam kupic Zalozylam juz galerie ale jak ja dodac mam to swojego profilu tutaj
Pozdrawiam
JoannaR
nie chcesz czytać, nie wiesz co kupić. włącz tryb zielony w aparacie jak pan fotograf radził. w strefie twórczej daj vivid jak to zrobić przeczytasz w instrukcji.
i zdjęcia będą śliczne.
JoannaR a na studiach nie dają Wam wskazówek, nie uczą?
dla mnie literatura i instrukcja obsługi ( ) to podstawa!
JoannaR a na studiach nie dają Wam wskazówek, nie uczą?
kris napisał(a):