Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich serdecznie! Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac Tzn. ja nie umiem NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd...
Nie wiem jaki masz obiektyw teraz ale kit w zupelnosci rowniez wystarczy na poczatek. Ogniskowa 70mm i maksymalny otwor. Jesli da rade chlopaka utrzymac przez 10sek. w miejscu to przydatny moze bylby statyw obciazony na wszelki wypadek u dolu jakims stabilizujacym balastem. Jesli brak swiatla mozna przeciez uzyc wyzszego ISO. Uzyc silniejszej lampy, chocby nawet domowej roboty. W razie potrzeby skorygowac balans bieli jesli barwy beda zbyt cieple. Co do cen to nie mam pojecia jak ksztalutuja sie w Niemczech.
Obiektyw Sony 50mm f=1,8 nie powinien byc drogi. Jakies moze 125€? Lampa HVL 42 ok. 200€?
JoannaR napisał(a):
Ja i studia?
JoannaR napisał(a):
Moj kierunek to fotografia dziecieca
Tomek69N napisał(a):
Nie wiem jaki masz obiektyw teraz
Ręce opadają Rękami tłumacząc ogniskowa to tzw. zoom. To pojęcie znasz na pewno czyli w wypadku Twojego kitowego obiektywu to wartości od 18 do 55. Polecam więc używanie 55mm do zdjęć portretowych i przysłony f=3,6. Przysłona otwarta maksymalnie to najniższa wartość dostępna na obiektywie czyli w wypadku kita 3,5 i 5,6.
KOBIETO CZYTAJ I SZUKAJ W GOOGLACH - to nie boli
Polska instrukcja obsługi A500
Witaj Joanno
Skoro nie ma chęci do czytania to może chociaż filmiki byś zobaczyła
Lustrzanka Sony - szkółka - kilka ciekawych filmików dotyczących tego jak fotografować. Może znajdzie się jakiś interesujący temat dla Ciebie
Pozdrawiam,
Marek
pisalam ze zielona jestem :smileymrgreen:Tomek69N napisał(a):